سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: این پروژه ها با همکاری ۱۵ دستگاه دولتی و بخش خصوصی در بخش های کشاورزی، مخابرات، برق و شهرداری بوده است.  

بهمن شیردل در آئین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ تاکنون یکهزار و ۴۷۷ پروژه با ۱۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد  ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

وی در توضیح عملکرد دولت تدبیر و امید افزود: در سال ۹۲ در این شهرستان ۵۷ پروژه در زمینه های مختلف با ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: در سال ۹۳، ۱۶۳ پروژه با یکهزار و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، در ۹۴، ۹۴ پروژه با ۸۱۰ میلیارد ریال، در ۹۵،  ۲۳۳ پروژه با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال و در سال ۹۶، ۳۴۳ پروژه با دو هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

شیردل افزود: در سال ۹۷ نیز ۴۵۵ پروژه با ۶ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

با حضور استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان امروز به صورت نمادین دو طرح شهرداری و توزیع برق در محل پروژه افتتاح شد.

پروژه شهرداری بجنورد در بوستان دو برار است که شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و ساخت آبشار و نصب آلاچیق بوده ۹۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پروژه توزیع برق شهرستان بجنورد نیز که توسط بخش خصوصی با پیش بینی یک میلیارد و ۸۰۰ هزاریورو آغاز شده است که هم اکنون مرحله اول آن افتتاح و مرحله دوم و سوم نیز ادامه دارد.

۵۱۲ پروژه با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری شده است که امروز پروژه های بجنورد به صورت متمرکز افتتاح شد.  

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.