جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد، در شان ملت ایران نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، علی فدوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه استان با اشاره به اینکه برطرف کردن مشکلات اقتصادی دشوارتر از جنگ تحمیلی نیست، اضافه کرد: حل معضلات اقتصادی نیازمند این است که تمام مردم و مسئولان پای کار باشند و اگر مردم و مسئولان پای کار باشند می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جان انسان ارزشمندترین دارایی انسان است و در جنگ هشت ساله ملت ایران از ارزشمندترین سرمایه خود گذشتند و 200 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و همین مسئله موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی جرات هیچگونه تعرض به انقلاب اسلامی را نداشته باشند.

فدوی تصریح کرد: در تمام دولت ها مطرح شده است که باید از سیاست فروش نفت خارج شویم و به دنبال حل معضلات اقتصادی باشیم اما در حال حاضر نیز همچنان نفت می فروشیم که موجب شده است برنامه های اقتصادی به درستی انجام نشود و همچنان سیاست وابسته به نفت را داشته باشیم.

وی گفت: پشتوانه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان از همت ملت ایران دارد.

به گفته وی دشمنان انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی با ایران به سراغ کشورهایی مانند یمن و روسیه و.. رفتند چون این کشورها از انقلاب اسلامی الگو گرفتند و دشمنان نیز در این کشورها موفقیتی به دست نیاوردند.

فدوی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی اقتدار بسیار زیادی در جهان دارد، اظهار کرد: این مسئله را خودمان که در درون این اقتدار هستیم به خوبی درک نمی کنیم اما کشورهایی که از بیرون نگاه می کنند این مسئله را به خوبی قبول دارند.

به گفته وی در معضلات فرهنگی نیز این چنین شرایطی را داریم و باید همه پای کار باشند تا بتوانیم این دسته از مشکلات را نیز حل کنیم.

در این آیین با تقدیر از خدمات سرتیپ دوم پاسدار سیدحسن مرتضوی، سرهنگ ابوالقاسم چمن به عنوان فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی معرفی شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.