به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان سید سعید شاهرخی در این پیام اقدام خصمانه دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب در لیست گروههای تروریستی را محکوم و بر حمایت از سپاه به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی تاکید کرد.
در این پیام آمده است: این اقدام به عنوان لکه سیاه دیگری در کارنامه دولتمردان آمریکا نزد ملت ایران ماندگار می شود و این دشمنی ها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی تاثیری نخواهد گذاشت.
همچنین مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندارهمدان نیز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا آورده است: نقشه شوم دولتمردان آمریکا با اظهارات بی پایه و اساس رییس جمهور و وزیر امور خارجه این کشورعلیه جان برکفان سپاه پاسداران نشانه حقانیت سپاه و خوی ددمنشی استکبارجهانی؛ صهیونیسم آدم کش و منافقین است.
وی در این پیام می افزاید: آنها باید بدانند همه ایران در کنار سپاه خواهد بود و خواهد ماند و این اقدام آمریکا که برخلاف کنوانسیون های بین المللی است باعث خواهد شد افکار عمومی جهان بیش از گذشته؛ ماهیت پلید آمریکا را بشناسد و حقانیت ایران بیشتر معلوم شود.
آزاد بخت در ادامه این پیام می افزاید: ایران اسلامی کشور تاثیرگذار و با صلابت منطقه است و همیشه بر امنیت و آرامش منطقه تاکید داشته است و این سیاست راهبردی را بدون توجه به سیاست های خصمانه آمریکا ادامه خواهد داد.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را«دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.