حسین پیکانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آتش سوزی نخست ساعت  ۲۲ و ۱۵ دقیقه یکشنبه در بوستان شهروند اسفراین  رخ داد که تعدادی از درختان این بوستان دچار حریق شد.

وی افزود: آتش نشانان در حال خاموش کردن این آتش سوزی بودند که گزارش شد در زمین های کشاورزی با فاصله کمی دورتر از این بوستان دچار آتش سوزی شده است و نیروهای اطفای حریق با یک دستگاه به این محل اعزام شدند.

 وی گفت: نیرو های آتش نشانی درحال خاموش کردن این آتش سوزی بودند که حریقی دیگر در زمین های کشاورزی محدوده کمربندی جنوب شهر که محصولات آن برداشت شده بود رخ داد و ۳  خودروی دیگر  آتش نشانی برای اطفای حریق به این منطقه  اعزام شد.  

پیکانی افزود: خاموش کردن این ۴ حریق توسط ۱۰ نیروی آتش نشان و ۵ خودروی آتش نشانی تا ساعت یک و سی  دقیقه  بامداد دوشنبه به طول انجامید.

 و ی گفت: پس از اتمام اطفای حریق و بازگشت آتش نشان به ایستگاه در ساعت یک و سی  دقیقه بامداد دوشنبه دوباره حریقی در محدوده پایین دست کمربندی جنوب شهر اسفراین  در اراضی کشاورزی که محصولات آن جمع آوری شده بود اعلام شد.

پیکانی گفت: یک دستگاه  خودروی آتش نشانی  برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شد ولی آتش نشانان هنگام خاموش کردن آتش سوزی توسط دو فرد که چهره خود را پوشانده بودند آنها را تهدید کردند.

 وی افزود: این دو فرد ناشناس، تهدید کردند که اگر آتش نشانی برای خاموش کردن آتش به این محل بیاید  با چماق و چاقو به آنها حمله خواهند کرد.

رئیس آتش نشانی اسفراین  افزود: این افراد  پس از تهدید آتش نشانان  از محل گریختند.  

 و ی گفت: در هفته های گذشته هم دو حریق شبانه در پارک شهروند اسفراین رخ داد که یکی به علت اتصال کابل  برق در این منطقه و یکی دیگر به دلیل روشن کردن کردن آتش توسط شهروندان بوده است.

 شهر ۶۰ هزار نفری اسفراین مرکز شهرستان ۱۲۰هزارنفری اسفراین  در ۶۰کیلومتری جنوب بجنورد  قراردارد.

۷۱۸۹/ ۶۰۴۲


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.