به گزارش ایرنا مهدی محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان ۱۴ میلیارد ریال توسط شورای اسلامی و ۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری تامین اعتبار شده است.
وی افزود: هم اکنون گروه ها و شرکت های مختلفی در این زمینه مشغول کار هستند و در صورتی که بارندگی ها در نیمه دوم سال اجازه دهد سطح پوشش آسفالت در سطح شهر افزایش قابل توجهی پیدا می کند.
محمدی با اشاره به انجام زودهنگام زیرسازی قبل از آسفالت، خاطرنشان کرد: در برخی موارد شهرداری ناگزیر به زیرسازی است ولی به دلیل بارندگی و یا رهاسازی آب توسط اهالی به کوچه ها و معابر، زیرسازی ها قبل از آسفالت خراب می شود.
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز از آماده شدن بسته تشویقی سرمایه گذاری برای مناطق نمونه گردشگری باباامان و بش قارداش در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح چندین پروژه اقتصادی نیز برای داخل شهر آماده شده است. 
بهمن جباری افزود: هم اینک شهر از نظر تجاری سازی، به حد اشباع رسیده و بیشتر روی طرح هایی در حوزه مسائل تفریحی، گردشگری برنامه ریزی می شود.
وی یادآور شد: از ۵۱ طرح سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بجنورد ۴۰ طرح در حوزه گردشگری و تفریحی است که فراخوان آن اعلان و برای جلب سرمایه گذار در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ شده است.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز با انتقاد از کاهش حوزه املاک شهرداری، خاطرنشان کرد: متاسفانه داشته های موجود شهرداری به جای افزایش در حال کاهش است و بسیاری از املاک بر اثر بدهی از دست رفته است.
سیدمحسن موسوی افزود: این اشتباه شهرداری به هیچ عنوان قابل دفاع نیست که در قبال اجرای پروژه زمین تحویل دهد.
شهر بجنورد ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.
ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.