الیاس امیرآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این امر پس از سالها کشمکش در خصوص واگذاری کشتی پهلوانی به فدراسیون ورزش زورخانه ای صورت گرفت و با امضای تفاهم نامه ای بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش های زورخانه ای، تمام مسئولیت های فنی و اجرایی این رشته ورزشی به فدراسیون ورزش های زورخانه ای واگذار شد.
وی افزود: در این راستا هیات های استانی تمام اقدامات مربوط به انجام امور و آماده سازی تیم های شرکت کننده در تمام رده های سنی را مطابق با بند ۲ آیین نامه قوانین و مقررات کشتی پهلوانی در مسابقات منطقه ای، کشوری و بین المللی انجام می دهند.
امیرآبادی یادآور شد: کشتی پهلوانی از چند سال قبل بنا به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی واگذار شده بود که این موضوع در سال‌های اخیر موجب بروز برخی اختلافات و ایجاد حاشیه‌هایی بین این ۲ فدراسیون شده بود.
وی گفت: این در حالی است که بعد از آنکه کشتی های سنتی زیر نظر اتحادیه جهانی قرار گرفت، با موافقت وزارت ورزش و جوانان، کشتی پهلوانی ایران نیز طی چند سال گذشته برنامه های خود را زیر نظر فدراسیون کشتی انجام می داد.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.