امام جمعه موقت بجنورد گفت: برگزاری نماز جمعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه اسلام دین سیاست است، اضافه کرد: در نماز جمعه کیفیت صحیح و سالم در ارتباط با سایر ملل و رسیدن به مقصد درست برای مردم مشخص می شود و روشنگری برای مردم در رابطه با مسائل سیاسی ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: کسی در احکام قضائی و مسائل اجتماعی اندکی تامل کند، متوجه می شود که اسلام دین سیاست است و تاکنون توانسته بسیاری از مسائل روز را به درستی برای مردم تبیین کند.

جعفری با تاکید براینکه نماز جمعه وحدت آفرین و دشمن شکن است، تصریح کرد: دشمن از اجتماع های بزرگ نماز جمعه هراس دارد و از همین جهت نماز جمعه همیشه مورد هجمه دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی قرار گرفته است.

امام جمعه موقت بجنورد در رابطه با روز ترویج فرهنگ فنی و حرفه ای، بیان کرد: با وجود شرایط فعلی در کشور فنی و حرفه ای  بسیار برنامه ای راهبردی است و باید دولت و مجموعه های توانمند برای ارتقاء این مجموعه تلاش کند تا در بهبود شرایط اقتصادی و رفع بیکاری جوانان موفقیت های خوبی به دست آید.

وی با تاکید براینکه آژانس بین الملل هسته ای نقش طرفدارانه ای را در جهان ایفا می کند، اظهار کرد: آنچه در مدت پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون متوجه شده ایم، نقش آنان طرفدارنه بوده و از صاحبان قدرت در دنیا طرفداری می کند.

وی با بیان اینکه اساسنامه آژانس بین المللی هسته ای تلاش برای رفاه بیشتر بشریت بوده است، اضافه کرد: اما عملکرد سازمان ملل متحد تا به حال که شش دهه از عمرش می گذرد به دنبال تحقق اهداف صلح جویی کشورهای صاحبان قدرت بوده است .

وی ادامه داد: آژانس هسته ای در برابر موضوع هسته ای ایران براساس موازین و اصول اخلاقی عمل کرده است اما از طرفی چانه زنی خود را داشتند که ایران از فعالیت های خود دست بردارد که با پاسخ های قاطعانه ایران مواجه شدند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.