به گزارش ایرنا مسعود صادق تیتکانلو، یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و میاندوره خبرگان افزود: مهم ترین وظیفه و رسالت همه ما در سال 98، انتخابات است.
وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم این انتخابات، بدون نقص و در نهایت دقت و صحت برگزار شود.
سرپرست فرمانداری فاروج در این نشست که با معرفی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری همراه بود، این روند را از عجایب برشمرد و گفت: هرچند هنوز فرماندار شهرستان تعیین تکلیف نشده، اما نباید مردم از معاونت های این نهاد محروم باشند.
با انتصاب فرماندار پیشین فاروج به سمت فرمانداری قوچان، در استان خراسان رضوی، از مهرماه گذشته، فرمانداری شهرستان فاروج به صورت سرپرستی مدیریت می شود.
امام جمعه فاروج نیز در این نشست گفت: خدمتگزاری به مردم توفیقی است که نصیب مسئولان شده و این توفیق باید به کاهش فاصله بین مردم و مسئولان بینجامد.
حجت الاسلام علی نوروزی افزود: فاصله گرفتن از مردم، از ایراداتی است که در سالیان اخیر گریبانگیر برخی از مسئولان شده، که باید برطرف شود.
وی گفت: تعامل و همراهی با مردم رضایت عمومی را به همراه می آورد و امیدواریم منتصبان جدید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
در این نشست، رضا قاسم زاده، بخشدار مرکزی فاروج به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری معرفی شد.
همچنین روح الله فخار، بخشدار سابق خبوشان به عنوان بخشدار مرکزی و فتاحی، از کارکنان بخشداری مرکزی، به عنوان بخشدار خبوشان معرفی شدند.
همچنین با قدردانی از احمد کنعانی مدیر سابق جهاد کشاورزی فاروج، مهران حیاتی به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.
فاروج، در 90 کیلومتری مرکز بجنورد واقع است.
7187/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.