رئیس اداره طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه یاد شده در 28 غرفه در محل شهربازی بجنورد دایر شده است و تولیدات مددجویان در آن عرضه می شود.
نورمحمد جهانی با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان از سال 86 در استان، گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا مددجویان تولیدات خود را عرضه کنند و مجریان طرح های اشتغال، محصولات خود را به فروش برسانند.
وی گفت: از مجموع غرفه های موجود در این نمایشگاه 25 غرفه مربوط به عرضه دستاوردهای مددجویان این نهاد در بخش های مختلف صنایع چوب، پوشاک، گل و گیاه، عرقیات گیاهی، صنایع دستی و فرش و گلیم و ... است.
وی افزود: همچنین یک طرح کارفرمایی در بخش تهیه و تولید روکش و کف پوش اتومبیل نیز در این نمایشگاه شرکت دارد.
جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 60 درصد طرح های اشتغال این نهاد مربوط به حوزه دام است که به دلیل محدودیت های موجود امکان حضور در نمایشگاه را ندارند در این نمایشگاه نسبت به معرفی برخی از این طرح ها نیز اقدام شده است.
وی برپایی غرفه حامی یابی، صندوق امداد ولایت و نقاشی کودک را از دیگر غرفه های موجود در این نمایشگاه اعلام کرد.
رئیس اداره طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی یادآور شد: این در حالی است علاوه بر نمایشگاه شهرستان بجنورد افزون بر 85 قلم انواع کالاهای تولیدی مددجویان کمیته امداد استان نیز در نمایشگاه طرح ضیافت تهران عرضه می شود.
وی برپایی این نمایشگاه را علاوه بر فروش مستقیم کالاها در معرفی و بازاریابی محصول و نیز جذب مشتری بسیار تاثیرگذار خواند.
جهانی گفت: این نمایشگاه از امروز تا 18 ام ماه مبارک رمضان از ساعت 18:30 تا 24 هر شب در محل پارک شهربازی بجنورد آماده بازدید علاقه مندان است.
به گزارش ایرنا؛ نمایشگاه طرح ضیافت کمیته امداد از سال 86 در استان برگزار می شود که برای هفتمین سال متوالی در محل شهربازی بجنورد برپا است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.