به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، محمدعلی شجاعی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: با توجه به این که نیمی از خراسان شمالی در منطقه کوهستانی قرار دارد، روسازی بیشتر راه های ارتباطی استان متاثر از تغییرات آب و هوایی دچار خرابی آسفالت می شوند که نیازمند توجه ویژه و روکش مجدد است.
وی افزود: در بارندگی ها و وقوع سیلاب ها و آب شستگی، برخی راه ها، میزان خرابی ها تشدید یافته است و بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت اجرای روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی استان خواستار صدور دستورات لازم برای تامین نیازهای استان در این حوزه هستیم.
شجاعی بر تامین اعتبار تابلو و علائم مورد نیاز راه های استان هم تاکید کرد و افزود: علائم جاده ای به عنوان زبان گویای جاده ها، نقش موثری در افزایش ایمنی راه ها و راهنمایی و هدایت کاربران جاده ای دارند.
وی، بر صدور دستورات لازم برای تامین و تخصیص اعتبار برای فراهم کردن تابلو و علائم مورد نیاز محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان تاکید کرد.
بر اساس این گزارش در این نشست موضوعات چارت تشکیلاتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمه و تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های مواصلاتی و خسارت های ناشی از سیل نیز مطرح شد.
نشست مشترک استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.