به گزارش ایرنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزاری این سیمنار را فرصتی ارزشمند برای ارتقای آگاهی جامعه و معرفی استان دانست و گفت: نخستین رویداد علمی استان در سطح کشوری با موضوع تازه های آسم در راستای افزایش آگاهی کادر بهداشت و درمان و عموم جامعه در بجنورد در حال برگزاری است.
دکتر علی حق‌بین افزود: بیماری آسم نیاز به پیشگیری و کنترل دارد تا از پیشرفت آن جلوگیری شود و تشخیص زودهنگام و شروع درمان در جلوگیری از پیشروی آن موثر است.
وی با اشاره به برگزاری این سمینار با همکاری انجمن آسم و آلرژی ایران و دانشگاه های علوم پزشکی تهران و مشهد، گفت: با توجه به اینکه آمار شیوع و ابتلا به بیماری آسم در دنیا رو به افزایش و آگاهی عمومی در مورد آن ضعیف است، اطلاع رسانی و آموزش به روز در این زمینه ضروری است.
به گزارش ایرنا؛ سمینار تازه‌های آسم امروز و فردا به مدت دو روز در تالار اجتماعات بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد با حضور میهمانان برجسته کشوری برگزار می شود.
در کنار سمینار تخصصی تازه‌های آسم نیز برنامه حضور میهمانان و مدعوین کشوری در اماکن و جاذبه های دیدنی بجنورد از جمله عمارت و آیینه خانه مفخم، بوستان بش قارداش، پارک باباامان و ... پیش‌بینی شده است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.