به گزارش ایرنا سردار حسن مرتضوی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: امروز در شرایطی به سر می بریم که با افتخار مسیر انقلاب را ادامه می دهیم و موفقیت های کسب شده در عرصه های مختلف، تضمین گر قدرت، اعتماد و اطمینان برای طی این مسیر است.
وی با تاکید بر بهره گیری از تجربیات موفق و بازخوانی و بازشناسی امور، گفت: دشمن با اذعان به شکستی که خورد این همه هجمه و حرکت های ناجوانمردانه خود را علیه انقلاب متمرکز کرد تا بتواند لحظه ای دنیا را با غفلت مواجه کند.
وی پوشاندن شکست ها و منزوی شدن آمریکا را از دیگر اهداف دشمن در انجام این اقدام دانست و افزود: بعد از برگزاری مقتدرانه راهپیمایی 22 بهمن، دشمن خواست حرکتی انجام دهد و بنابراین به یکی از اصلی ترین نهادهای حاکمیتی که مظهر قدرت، اقتدار و حفاظت و حراست از انقلاب است، هجمه برد.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با این اقدام خود خواست در بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند و باعث دوقطبی شدن فضای بین مردم و مسئولان شود.
سردار مرتضوی، یکپارچگی و وحدت بین آحاد مردم و مسئولان در پوشیدن لباس سبز سپاه را نشان دهنده آن دانست که همه در سنگر خدمت هستند و باز هم دشمن دچار اشتباه محاسباتی شده است.
وی افزود: این اشتباهات پی در پی دشمن نشان از آن دارد که اردوگاه دشمن از قدرت فکر و عقل و درایت تهی شده است.
سردار مرتضوی، با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب، گفت: باید با اتکای به شایستگی ها، شناخت خود را از نقاط کلیدی لحاظ شده در این بیانیه بالا ببریم.
وی پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب را داد و اظهار داشت: ما نیازمند همصدایی، وحدت و هم افزایی هستیم تا گام دوم را با اعتماد و اطمینان برداریم.
وی گفت: برای تحقق مقاصد این بیانیه، باید همه ما برداشتی واحد از آن داشته باشیم و همه بضاعت های خود را بر این مساله متمرکز کنیم.
به گزارش ایرنا در این نشست که با حضور استاندار و جمعی دیگر از مدیران عضو ستاد چهلمین سالگرد انقلاب در خراسان شمالی برگزار شد از اعضای فعال این ستاد در بخش های مختلف تجلیل شد.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.