علی قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید تلاش شود که بورس رونق گیرد و وزیر اقتصاد در گزارش از وضعیت اقتصادی اعلام کرد که معاملات در بورس در سال 96، 250 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته به 450 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته، محموله های نفتی کشور هم در بورس به فروش می رسد گفت: در بودجه امسال میزان فروش نفت در بورس ماهانه 6 میلیون بشکه پیش بینی شده است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش داریم تا با رونق بورس و هدایت سرمایه به تولید، اقتصاد رونق گیرد.
قربانی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری در کشور اقدام داشته باشد.

* 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معافیت های مالیاتی در کشور گفت: در کشور 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی داریم که خیلی از این معافیت ها باید لغو شود به طور مثال، معافیت مالیاتی برای صادرکنندگانی که ارز را به کشور باز نمی گردانند باید برداشته شود.
وی فرار مالیات را از دیگر موانع تولید عنوان و خاطرنشان کرد: باید برای جلوگیری از فرار مالیات، گلوگاه ها شناسایی شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی قاچاق را از دیگر موانع تولید عنوان کرد و گفت: با شرایط ایجاد شده در کشور، باید جدیدت برای جلوگیری از قاچاق و خارج شدن منابع از کشور بیشتر شود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.