یوسف یعقوبی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال مالیات مستقیم و مالیات بر عملکرد و ۹۸۰ میلیارد ریال مالیات غیرمستقیم و مالیات بر ارزش افزوده است.
یعقوبی نژاد اظهار داشت: از مجموع مالیات دریافتی ۳۶ درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده، ۲۵ درصد از محل اشخاص حقوقی غیردولتی، ۱۸ درصد از حقوق بخش دولتی و پنج درصد از محل مشاغل غیردولتی اخذ شده است.
وی افزود: همچنین ۶ درصد مالیات از محل مشاغل، پنج درصد از محل املاک و مستغلات، یک درصد از مالیات بر ارث و مابقی از محل های متفرقه وصول شده است.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته ۱۵ فروردین ماه آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی دوره زمستان بود که به دلیل قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی این زمان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
وی با اشاره به تسلیم دو هزار و ۸۰۰ اظهارنامه دوره زمستان در سال گذشته، افزود: بر این اساس تاکنون یک هزار و ۲۰۰ مودی اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کرده اند.
یعقوبی نژاد گفت: در صورتی که مودیان نسبت به تسلیم اظهارنامه خود در زمان مقرر اقدام نکنند علاوه بر پرداخت مالیات مشمول پرداخت جریمه می شوند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.