امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از عصبانیت آمریکا در چهار دهه گذشته است که با این اقدام ناتوانی خود را نیز به نمایش گذاشته است.
وی با بیان اینکه ناتوانی دشمنان نظام و انقلاب هم اکنون بر کسی پوشیده نیست افزود: آمریکا بر موثر بودن نقش ایران در منطقه باخبر است و این امر برای آنان قابل قبول و قابل تحمل نیست.
وی اظهار داشت: پیروزی و تداوم انقلاب به علت وحدت و هم افزایی دستگاه های امنیتی، نیروهای مسلح کشور، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مدیریت رهبری شکل گرفته است و هم اکنون از سپاه حمایت خواهیم کرد و آمریکا را برای این اقدام محکوم می کنیم.
فرمانده تیپ 130 مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی ضمن تبریک روز ارتش گفت: برنامه های متنوع فرهنگی به این مناسبت در استان برگزار می شود که رژه نیروهای مسلح، محفل انس با قرآن، دیدار از خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله این برنامه ها است.
ارشد نظامی آجا در استان خراسان شمالی اظهار داشت: ارتش در طول این چهار دهه منشا بسیار از افتخارات در کشور بوده است و هم اکنون نیز نقش مهمی ایفا می کند.
امیر سرتیپ گل گلی افزود: هم اکنون ارتش در کنار سایر نیروها آمادگی خود را برای برقراری امنیت و اقتدار کشور اعلام می کند.
وی افزود: ارتش این استان در جریان سیل اخیر در استان و همچنین در استان گلستان کمک های خوبی داشته است و هم اکنون 40 نفر از نیروها به همراه ماشین آلات مهندسی و سایر امکانات مورد نیاز در گلستان مستقر هستند.
وی در خصوص وضعیت ارتش استان نیز گفت: تغییر ساختار ها برای نیروهای مسلح وجود دارد اما هیچ گاه تعطیل نخواهد شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون برای استقرار نیروها و پارگان ها مشکل زمین نداریم اظهار داشت: 220 هکتار زمین در اختیار داریم که هیچ معارضی نیز وجود ندارد.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.