مجید گریوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نبود خودروی آب رسان پشتیبان در این شهر، اظهار داشت: پیگیری های لازم در این رابطه انجام شده ولی نتیجه ای حاصل نشده است.
وی افزود: در حال حاضر این دستگاه در اختیار یکی از دستگاه های استان موجود و بلااستفاده است و طبق نامه ای که 14 ماه قبل به استاندار وقت و دادستان زده شد قرار است این دستگاه به صورت عام المنفعه در اختیار آتش نشانی قرار گیرد ولی تا امروز این اتفاق نیفتاده است.
گریوانی یادآور شد: در دوره استاندار فعلی نیز نامه نگاری ها و پیگیری هایی انجام شده که قرار بر این شده تا بزودی این دستگاه در اختیار آتش نشانی قرار گیرد ولی تا الان محقق نشده است.
وی در رابطه با ضرورت تحویل این دستگاه به آتش نشانی نیز گفت: در حال حاضر روزانه پنج تا هفت دستگاه آمونیاک و در هر 24 ساعت 24 دستگاه خودروی سوخت رسان 30 هزار لیتری از معابر این شهر عبور می کند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد با اشاره به استقرار مخازن شرکت نفت در مرکز شهر، افزود: عبور خودروهای حامل گاز کلر و چسب مشهد و نیز وجود کارخانه های اسید و مواد سمی خطرناک در محل شهرک صنعتی نیز لازمه وجود این دستگاه در بجنورد را بیش از پیش می کند.
وی اظهار داشت: با وجود این مسائل اگر کوچکترین مشکلی در سطح شهر بجنورد به وجود آید با وجود مخازن و ظرفیت فعلی خودروهای آب، این سازمان به هیچ وجه قابل پوشش دهی نخواهد بود.
گریوانی با تاکید بر لزوم وجود خودروی پشتیبان در حوادث، گفت: با وجود این خودرو تامین آب در سریع ترین زمان ممکن انجام و دیگر نیازی به رفت و برگشت خودروهای سازمان نیست.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که این خودرو برای شهر فراهم شود دیگر دغدغه امدادرسانی در حوادث بزرگ را نخواهیم داشت.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.