سرهنگ محمدباقر سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به راهپیمایی 9 دی و آغاز این مراسم از میدان شهدا به سمت حرم مطهر امامنم رضا(ع) محدودیتهای ترافیکی در محدوده میدان شهدا به سمت حرم مطهر از ساعت 24 امشب اجرا می شود.
وی ادامه داد: در این چارچوب از ساعت 24 امشب حرکت خودروها از محدوده میدان شهدا به سمت چهارراه شهدا و حرم مطهر رضوی ممنوع خواهد شد.
او گفت: همچنین ممنوعیت توقف از ساعت شش و 30 دقیقه صبح فردا با پاکسازی رینگ میدان شهدا و طول خیابان شیرازی تا زیرگذر حرم مطهر رضوی به صورت رفت و برگشت آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
وی افزود: طرح ممنوعیت تردد و توقف خودرو به صورت مقطعی نیز در محدوده رینگ میدان شهدا، روگذر خیابان آیت الله عبادی به سمت میدان شهدا، میدان توحید به سمت میدان شهدا و ورودی خیابان دانشگاه به سمت خیابان آیت الله شیرازی اجرا می شود.
سرهنگ سلیمی ادامه داد: این طرح همچنین در محدوده روگذر خیابان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا، تقاطع خسروی به سمت تقاطع شهدا، تقاطع آیت الله بهجت به سمت تقاطع شهدا و زیرگذر حرم مطهر رضوی به سمت خیابان شیرازی اعمال خواهد شد.
وی از شهروندان مشهدی خواست تا برای اجرای مناسب این مراسم با پلیس همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
مراسم راهپیمایی روز یکشنبه 9 دی ساعت هشت و 30 دقیقه از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.