علیرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بجنورد به مشکلات مجامع ورزشی در استان ها اشاره کرد و اظهار داشت: این مشکلات در استان ها گاهی اوقات به صورت شکایت از برگزاری نادرست مجامع انتخاباتی بوده است.
وی از جمله دلایل این امر را در عدم اشراف کامل و مطالعه آیین نامه های مربوطه توسط ادارات کل و یا رعایت نکردن موارد قانونی دانست و افزود: این امر باعث می شود مجامعی که نسبت به آنها شکایت هایی داشته ایم دوباره برگزار شود.
باقری گفت: امسال پنج مورد شکایت در این رابطه داشته ایم که از جمله آنها مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری خراسان شمالی بوده است.
وی اظهار داشت: تا امروز سه مجمع انتخاباتی جدید برای هیات ها در خراسان شمالی، سمنان و کهکیلویه و بویر احمد برگزار شده و مابقی نیز در دست بررسی است.
رئیس گروه نظارت بر فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان به برنامه های آینده وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: هر ساله تا پایان سال مجامع سالیانه برگزار می شود که انجام حسابرسی مالی و تصویب تقویم سال بعد در آنها انجام‌می شود.
وی یادآور شد: تا الان مجامع به صورت منظم در سال جاری برگزار شده و تا 26 اسفندماه نیز هر روز این مجامع را در استان ها برگزار می کنیم.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.