کوروش خسرویار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا هشت جودوکار این استان در رده سنی نوجوانان از امروز تا سوم اسفندماه در اردوی تیم ملی به سر می برند.
وی اسامی این جودوکاران را مهرصاد احمدزاده، محمد جوادی فر، امیر محمد طالبی، محمدرضا قره چولی، مهران بریمانلو، رامین احمدزاده، پوریا مهنانی و حسن روحانی اعلام کرد.
خسرویار گفت: همچنین امرحسین یزدانی، رضا پارساپور, علی محمدی بریمانلو و قاسم باغچقی نیز اسامی اعضای اعزامی به تیم ملی جوانان هستند که از 19 تا 29 بهمن ماه در این اردو هستند.
وی افزود: رضا حسن زاده و محمد محمدی بریمانلو نیز از اول تا 2 اسفندماه در اردوی تیم ملی رده بزرگسالان شرکت دارند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی این جودوکاران بعد از گذراندن اردو به مسابقات آسیایی که اردیبهشت ماه برگزار می شود اعزام می شوند.
وی یادآور شد: این در حالی است که هم اینک محمد محمدی بریمانلو در تیم ملی دو نفره بزرگسالان و مجید محمدی بریمانلو در وزن 60 کیلوگرم، علی محمدی در 66 کیلوگرم، رضا پارساپور در 73 کیلوگرم و قاسم باعچقی در 90 کیلوگرم نیز در تیم ملی جوانان هستند.
به گزارش ایرنا؛ هم اکنون حدود 700 ورزشکار در رده های مختلف جودو استان فعالیت دارند که حدود 200 نفر آنها در رده نوجوانان هستند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.