به گزارش ایرنا، برای اجرای این طرح ها مجموعا 589 میلیارد و 122 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح متمرکز این طرح ها گفت: همه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در شرایط ترور، فشار و تحریم دشمنان به دست آمده و مردم ما هیچگاه از تحریم و تهدید دشمن ترس به دل راه نداده اند.
ولی الله حیاتی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری تا کنون، که به درختی تنومند تبدیل شده، همواره مورد طمع و توطئه دشمنان قرار داشته است.
وی افزود: با وجود همه ناملایمات، انقلاب اسلامی بالنده و پرخروش به سوی آرمانهایش در حال پیشروی است و به عنوان قدرت اول منطقه در معادلات جهانی مطرح است.
حیاتی با اشاره به تحریم دشمن برای فشار بر مردم گفت: مردم ما با وجود همه مشکلات، همچنان دل در گرو انقلاب دارند و پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، وحدت و تکیه بر توان داخلی را راه برون رفت از مشکلات کنونی خواند و افزود: دشمن در جنگ اقتصادی، معیشت مردم را نشانه گرفته و همه موظفیم در این شرایط به مردم خدمت کنیم.

*انقلاب، اسفراین را به تولید کننده قطعات راهبردی کشور تبدیل کرد
نماینده شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با مقایسه شرایط امروز و 40 ساله پیش این شهرستان گفت: از لحاظ اعتباری بودجه سال 97 اسفراین با سال 57 قابل قیاس نیست و امروز قطعات راهبردی کشور در این شهرستان تولید می شود.
هادی قوامی افزود: اکنون همه راه های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی شهرستان، به جز تعدادی انگشت شمار، آسفالته است.
وی گفت: خدمات ارائه شده در اسفراین مسیر همواری را برای اقدامات و کارهای بزرگتر در این شهرستان فراهم کرده است.

* اسفراین از بن بست به پویایی رسیده است
فرماندار اسفراین نیز در این مراسم گفت: اسفراین در چهل سالگی انقلاب از شهری بن بست به شهری پویا و بالنده تبدیل شده است.
طاهر رستمی، طرح راه آهن جوین - اسفراین را از دستاوردهای مهم انقلاب برای شهرستان خواند و افزود: این طرح هم اکنون 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن، استان به راه آهن سراسری متصل می شود.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت 95 درصدی شرکت کیمیای صبا اظهار داشت: با حل مشکل برق این شرکت تا سال آینده، برای بیش از 400 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
5132/7189
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.