به گزارش ایرنا، حیدر قاسمی روز سه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی اصفهان افزود: امروز انقلاب با مشکلات و بدخواهی های متعددی روبه روست.
وی ادامه داد : با نگاه به داشته ها مشکلاتی که دشمنان به این نظام به عنوان بدخواهی چشم دوختند، برطرف خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان اظهارداشت : برای تداوم و حرکت مردمی در زمینه انقلاب به وحدت و انسجام و توجه به محورها و هدایت های رهبری نیاز داریم که این مولفه ها، پایداری و قوام را حفظ کرده و کشور را از تلاطم و سختی ها نجات می دهد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان الگو و نماد است، ادامه داد : در واقع پیام انقلاب و دستاوردها بسیار عظیم و گسترده است که در چنین شرایط و فضایی نمی گنجد و باید حوزه رسانه ای و اطلاع رسانی در این زمینه گسترده تر عمل کند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مدیون خون شهیدان و ایثارگران است، تصریح کرد: اینکه امروز در سلامت و امنیت گرد هم جمع شدیم به دلیل حضور مجموعه های مردم نهاد و مردم بنیان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندای اصفهان بیان کرد: باید هرچه وسیع تر و با اعتماد به نهادهای مدنی و اجتماعی ازروابط بین مردم و حاکمیت بهره ببریم.
وی بیان کرد: بعد از چهل سال پیروزی انقلاب باید به کاستی و آسیب ها توجه داشته باشیم زیرا اگر هر نظامی به نقصان و کاستی توجه نداشته باشد نمی تواند پیشرفتی کسب کند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی از ١٦ تا ١٩ بهمن ماه در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان دایر است.
دهه فجر انقلاب اسلامی از ١٢ تا ٢٢ بهمن نامگذاری شده و شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افتخار به گذشته، امید به آینده است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.