به گزارش ایرنا؛ ولی الله حیاتی روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را پیشتازان انقلاب خواند و افزود: حضرت امام (ره) نیز با اتکال به خداوند و تکیه بر مردم نهضت را به پیروزی رساندند.
وی افزود: مردم ما دل در گرو انقلاب داشته و دارند و قطعا در 22 بهمن امسال نیز با حضور حماسی خود، بار دیگر وفاداری خود را به نظام، انقلاب و آرمان های شهدا به نمایش می گذارند.
حیاتی گفت: در این میان باید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه این حماسه به صورت کامل فراهم شود تا حداکثر حضور مردمی را داشته باشیم.
وی یادآور شد: بی شک امسال مردم پرشورتر از گذشته به صحنه می آیند و باید این حضور به خوبی در شبکه های مختلف به نمایش گذاشته شود تا خاری در چشم دشمنان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: دشمنان نظام که تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از حاکمیت به کار بسته اند باید نظاره گر این حضور باشند.
وی با اشاره به پوشش هوایی این مراسم، از دستگاه ها و افرادی که قصد راه اندازی ایستگاه های صلواتی، فرهنگی و سلامت در مسیر راهپیمایی را دارند، خواست حتما تا پایان وقت اداری سه شنبه، به شورای هماهنگی اعلام کنند تا نسبت به جانمایی آنها توسط نیروی انتظامی اقدام شود.

* برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 60 نقطه استان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده راهپیمایی 22 بهمن امسال در ۶۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: با توجه به حساسیت چهلمین سالگرد انقلاب، سخنران تمامی مراکز شهرستان ها و شهرها توسط استان تعیین می شود و هرگونه تغییر در برنامه سخنرانی ها با هماهنگی استان صورت خواهد گرفت.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.