به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پدافند نیروی هوایی شهرآباد در مانه و سملقان اظهار داشت: اصولا خراسان شمالی در میان کل استانهای کشور از درجه امنیتی مطلوبی بهره مند است.
وی افزود: ایران اسلامی علیرغم تمام تنش هایی که در منطقه و مجاورت مرزهایش وجود داشته و دارد، با نگاه ویژه رهبری و آمادگی نیروهای مسلح، در این 40 ساله بسیار خوب عمل کرده است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استان ما با وجود تنوع اقوام و گویش ها، مرزی بودن و استقرار در مسیر اصلی ترانزیتی، امنیت مطلوبی دارد که موجب عزت و سربلندی برای کشور است.
شجاعی، امنیت و اقتدار را مرهون همکاری خوب همه دستگاهها و سازمان های امنیتی سپاه، ارتش، نیروی زمینی و انتظامی دانست و گفت: با تلاش این عزیزان آرامش بسیار خوبی در استان حکمفرما است.
به گزارش ایرنا استاندار خراسان شمالی پس از دیدار از پدافند هوایی شهرآباد، در نشستی با مسئولان استانی، به بررسی مسائل و مشکلات این منطقه پرداخته و بر ضرورت رفع مشکلات آن در حوزه های ورزشی، روشنایی، ورودی پادگان، تسهیلات بانکی، منازل مسکونی پرسنل و آب آشامیدنی تاکید کرد.
شهرستان مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد و شهرآباد نیروی هوایی در 75 کیلومتری شهر آشخانه قرار دارد که هم اینک متکفل تامین امنیت هوایی 5 استان مجاور است.
7183/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.