به گزارش ایرنا، امین رضا مرآتی روز چهارشنبه در جشن پایان عملیات گازرسانی و نصب بخاری های استاندارد در مدارس شهرستان شیروان اظهار داشت: با جمع آوری بخاری های نفتی از سطح مدارس روستایی این شهرستان، 49 مدرسه در قالب 149 کلاس درس به سیستم گرمایشی هرمتیک مجهز شد.
وی با بیان اینکه هزار و 206 دانش آموز روستایی در این شهرستان از خدمات بخاری هوشمند برخوردار شدند گفت: جمع آوری بخاری نفتی از سطح مدارس روستایی این شهرستان در آستانه پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قدم بزرگی برای مردم و دانش آموزان بود که در ذهن آنان به یادگار خواهد ماند.
مرآتی با اشاره به دردسرساز بودن بخاری های نفتی در مدارس روستایی این شهرستان افزود: از سویی تامین نفت یکی دیگر از دغدغه ها در این زمینه بود که هنگام تدریس 70 درصد توجه و ذهن معلمان به بخاری و جلوگیری از حوادث خطرساز بود.
فرماندار شیروان گفت: با جمع آوری بخاری نفتی دانش آموزان در فضای مناسب ادامه تحصیل خواهند داد و شاهد ارتقای علمی آنان خواهیم بود که این خود از برکات انقلاب اسلامی است.
جشن اتمام عملیات گازرسانی و نصب بخاری های استاندارد با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان در مدرسه متوسطه اول قدس روستای فجرآباد از توابع بخش مرکزی شیروان برگزار شد.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.