امیر معروف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشترین مصرف برق این شهرستان در بخش خانگی است اظهار داشت: تعداد کل مشترکین خانگی 54 هزار نفر، تجاری 6 هزار و 700، عمومی هزار و 860، کشاورزی 722 و صنعت 255 مشترک است.
وی با بیان اینکه فرسوده بودن شبکه های برق یکی از عوامل هدر رفت است،گفت: بیشتر شبکه های توزیع و انتقال برق در روستاهای این شهرستان نیاز به بهسازی و بازسازی دارد که این امر اعتبارات بالایی می طلبد.
معروف افزود: فرسودگی سیم ها و شبکه های توزیع، موجب می شود سالانه 10 درصد برق تولیدی این شهرستان هدر رود که کمبود اعتبار اصلاح شبکه ها را کند کرده است و نوسازی و بهسازی در این منطقه ضروری است.
سرپرست توزیع برق شیروان گفت: ضعف ولتاژ، اعمال خاموشی، افت فشار، خاموشی های پی درپی، وارد شدن خسارت به مشترکان و سوختن وسایل برقی از جمله پیامدهای فرسودگی سیم و شبکه های توزیع برق شهرستان است.
معروف با اشاره به اینکه همه ساله پروژه هایی برای کاهش تلفات در حوزه برق انجام می شود گفت: همچنین احداث پست های جدید در دست اقدام است زیراکه هر سال تعداد ساخت خانه ها و دیگر مکان ها افزایش می یابد.
وی گفت: ولتاژ استاندارد شبکه تک فاز برق از 210 تا 230 ولت است که هر سال 2 هزار مشترک برق در این شهرستان به تعداد کل مشترکین اضافه می شود.
مجموع مشترکین برق در شیروان 64 هزار نفر هستند که از این تعداد 44 هزار مشترک شهری و 20 هزار مشترک روستایی اند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.