حمید جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایمن سازی و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث در جاده های شهرستان امر ضروری است.
وی گفت: با توجه به حجم بالای تردد در جاده های این شهرستان، ارتقای ایمنی جاده ها باید در اولویت قرار گیرد زیراکه حاشیه امن مسیرهای ارتباطی و جاده ها می تواند نقش قابل توجهی در تردد ایمن و کاهش خسارت های جانی و مالی سوانح احتمالی داشته باشد.
جوان با اشاره به اینکه امسال از مجموع کل اعتبارات فقط چهار میلیارد ریال از محل اسناد خزانه برای سوخت، روغن، حقوق پرسنل و تعمیر دستگاه ها تخصیص یافته است گفت: ایمن سازی نقاطی که تصادف در آن بالا است نیاز به تخصیص اعتبارات زیاد است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها، نواحی پل و تقاطع های حادثه خیز ، اجرای روشنایی و همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی جاده ها در کنار ارتقای علایم ایمنی الزامی در همه مسیرهای ارتباطی باید در دستور کار قرار گیرد.
شهرستان شیروان علاوه بر داشتن مسیر ارتباطی اصلی و پر تردد بجنورد- شیروان و شیروان- فاروج، 650 کیلومتر راه روستایی هم دارد که 70 درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.
68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در 157روستای شیروان سکونت دارند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.