مهدی رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تقاطع افچنگ در جاده سبزوار - اسفراین، تقاطع ششتمد و ثقیه در جاده سبزوار - بردسکن و محدوده اولر در بزرگراه سبزوار - نیشابور چهار نقطه حادثه خیز در محدوده شهرستان سبزوار بودند.
وی ادامه داد: همچنین از سوی کارگروه کاهش سوانح سه پیچ جاده ای شامل بفره، مهر و صدخرو در بزرگراه سبزوار - شاهرود واقع در حوزه استحفاظی شهرستان داورزن شناسایی شده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: بلافاصله پس از شناسایی نقاط حادثه خیز در تمامی این مقاطع اقدامات اولیه و زودبازده شامل نصب علائم افقی و عمودی مورد نیاز، خط کشی، شیار لرزاننده و چراغ چشمک زن صورت گرفت و با همین اقدامات حداقلی حدود 70 درصد سوانح رانندگی در این نقاط کاهش یافته است.
وی افزود: رفع اساسی مشکلات شناسایی شده نقاط حادثه خیز در دست اقدام است و با وجود کمبود اعتبارات، فرمانداری شهرستانهای سبزوار و داورزن اهتمام ویژه ای نسبت به رفع نقاط پر تصادف این محورها داشته اند.
رحمتی ادامه داد: در تقاطع افچنگ واقع در جاده سبزوار - اسفراین علاوه بر اقدمات اولیه روشنایی محل، ایجاد رمپ و لچکیها نیز اجرا شده است. ساخت شش سکوی نماز، اجرای حفاظهای بتنی، اجرای خط‌ کشی و هاشور، نصب علائم و اجرای رمپهای خروجی دیگر اقدامات اداره راهداری سبزوار در سطح جاده های این حوزه طی امسال تاکنون بوده اند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.