به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام محمدعلی سالاری روز شنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش تاثیرگذار مردم در انقلاب، افزود: انقلاب را مردم ایجاد کرده اند و آنرا حفظ نیز خواهند کرد.
وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: البته حضور پررنگ مردم نباید باعث شود که مسئولان نسبت به مسائل اقتصادی مردم، بی اعتنا شده و برای حل آن چاره اندیشی نکنند.
وی گفت: گرانی های کنونی در کشور عادی نبوده و نیت شومی پشت آن نهفته است تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند، بنابراین مسئولان وظیفه دارند به هر شکل ممکن جلو گرانی ها را بگیرند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: همان گونه که مردم با حضور گسترده در صحنه های انقلاب، دین خود را به نظام و انقلاب و آرمان های شهدا ادا می کنند مسئولان نیز به تکلیف خود در برابر مردم عمل کنند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم 12 بهمن در نقاط مختلف استان و شهرستان ها و مراکز بخش ها، شروع مراسم محوری در بجنورد را از ساعت 9 صبح در محل میدان شهید اعلام کرد.
حجت الاسلام سالاری برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری ، همخوانی دسته جمعی طلاب و دانشجویان، دف نوازی و اجرای گروه سرود 1357 نفری دختران و رژه موتوری را از مهمترین برنامه های سالروز ورود امام خمینی (ره) ذکر کرد.
در این نشست نمایندگان کارگروه های مختلف ستاد، برنامه ها و پیشنهادهای خود پیرامون ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارائه کردند.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.