سعید رئوفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص عملکرد این اداره پس از انقلاب اظهار داشت: تعداد کل روستاهای که در آن ها زمین بابت سمت توسعه تملک شده 32 روستا با 743 قطعه است.
وی گفت: این زمین ها به اهالی واگذار شده است.
رئیس بنیاد مسکن مانه و سملقان همچنین در خصوص واحدهای خسارت دیده از زلزله گفت: تاکنون هزار و 205 واحد خسارت دیده بازسازی شده است.
وی بیان کرد: تعداد هزار و 325 پرونده تسهیلات در روستا برای احداث و تعمیرات تشکیل که هزار و 175 فقره به بانک معرفی شده است.
وی کل سهمیه اختصاصی برای واحدهای احداثی را 235 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تسهیلات معیشتی 31 میلیارد و 500 میلیون ریال و تسهیلات بلاعوض نیز 62 میلیارد ریال پرداخت شده و علاوه بر این، 95 هزار پاکت سیمان رایگان در اختیار زلزله زدگان قرار داد.
رئیس بنیاد مسکن مانه و سملقان گفت: از ابتدا تاکنون در بخش مسکن روستایی 9 هزار و 699 فقره به مبلغ یک میلیارد و 54 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی افزود: همچنین از محل تسهیلات قرض الحسنه مبلغ سه میلیارد و 844 میلیون ریال پرداخت شده و به مددجویان دارای دو معلول نیز از محل اعتبارات بلاعوض با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی بیان کرد: تاکنون در 60 روستای این شهرستان با اعتبار بالغ بر 220 میلیارد ریال طرح هادی اجرا شده است.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان با 6 هزار متر مربع به عنوان پروسعت ترین شهرستان استان خراسان شمالی است و 136 روستا و آبادی دارد که بعد از انقلاب در بخش بنیاد مسکن خدمات خوبی ارائه شده است.
7183/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.