جلال جهان نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور افزایش خدمات به شهروندان و بیمه شده ها اعتبار مجوز ساخت این درمانگاه در بیمارستان تامین اجتماعی به گستره چهار هزار و 200 متر مربع گرفته شده و هم اکنون این طرح در مرحله تکمیل پرونده و مناقصه است و کارشناسان عمرانی مربوطه نقشه های آن را نیز تایید کرده اند.
وی بر اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان تاکید کرد و گفت: هتلینگ بخش زنان و داخلی بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد انجام شده است.
وی میزان اعتبار لازم برای اجرای طرح هتلینگ در این بیمارستان را 55 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان اعتبار 15 میلیارد ریال جذب شده و مابقی نیز مانده است.
جهان نیا با بیان اینکه بخش اطفال و جراحی نیز باید هتلینگ آن اجرا شود افزود: در صورت تخصیص اعتبار ، طرح را آغاز خواهیم کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: 60 درصد به ظرفیت تخت های بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد در راستای اجرای طرح هتلینگ افزوده می شود که تعداد تخت های این مرکز درمانی از 104 تخت به 160 تخت ارتقا می یابد.
بیمارستان در ٢٥ تیر ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار نظام اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 107 هزار نفر بیمه شده و بیش از 15 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.
71 درصد جمعیت شهری و 37 درصد جمعیت روستایی این استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.