به گزارش ایرنا سردار محمدحسن مرتضوی روز چهارشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که با محوریت 9 دی برگزار شد، افزود: این روز نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و یادآور دوران پرفراز و نشیب انقلاب بود.
وی با اشاره به قرار گرفتن ایران بر قله افتخار و اقتدار، ابراز امیدواری کرد که به همت آحاد مردم و مسئولان سالگرد حماسه 9دی، امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
سردار مرتضوی گفت: 9 دی در کشور ما حساسیت ویژه ای دارد زیرا از سال 88 تا به امروز دشمنان در همه حال سعی در نابودی نظام ما را داشته اند که همه این تلاش ها ناکام مانده است.
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی، آگاه سازی و تبیین حماسه 9 دی را نیازمند تلاش جمعی دستگاه ها، نهادها و آحاد مردمی دانست که زیر چتر انقلاب زندگی می کنند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش مردمی بود که در این بین هدایت ‌های مقام معظم رهبری تاثیرگذاری‌ خاص خود را داشت.
سردار علیرضا مظاهری با بیان اینکه مردم باید در نهم دی ماه به صحنه بیایند، افزود: مردم 9 دی را رقم زدند لذا باید با کمک آنها جلوه‌های انقلاب اسلامی در این روز بزرگ نمایان شود.
وی با تاکید بر حضور همه گروه های سیاسی در صحنه، اظهار داشت: انتخابات تنها بهانه معاندان نظام و انقلاب بود زیرا آنان در واقع با نظام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی سر سازش ندارند.
سردار مظاهری با تاکید بر اینکه باید مراقب نقشه‌های رنگین دشمنان باشیم، گفت: حضور گروه‌های سیاسی، جدا از سلایقی که دارند، در نهم دیماه امسال لازم و ضروری است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به فتنه های دشمنان در 40 سال پس از انقلاب اسلامی، گفت: تجربه و عقل حکم می کند که هرگز از دسیسه های دشمنان غافل نشویم.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری، تخریب پایه باورهای اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه را از مهمترین اهداف دشمن در این فتنه ها دانست و افزود: دشمنان با ایجاد شک در حقانیت دینی، ورود و نفوذ افراد نالایق در پست ها، امیدوار کردن مردم به عده ای خاص و نابودی اصالت فرهنگی ایران، قصد تخریب نظام را دارند.
وی با اشاره به برنامه های شاخص روز 9 دی گفت: راهپیمایی این مناسبت 9 صبح با تجمع در محل میدان شهید و حرکت به سمت مسجد انقلاب آغاز خواهد بود.
حجت الاسلام سالاری برگزاری نشست های بصیرتی در سطح مدارس، دانشگاه ها، پایگاه های بسیج و مساجد، فضاسازی عمومی شهرها و برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب را از برنامه های این مناسبت در استان برشمرد.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.