به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام‌ اسدالله جعفری روز دوشنبه در اجتماع بسیجیان این استان اظهار داشت: امام خمینی (ره) در تمامی حوزه ها تدابیری داشتند که ایجاد تشکل بسیج تدبیر ایشان برای تثبیت انقلاب و نظام و عبور از چالش ها بود.
وی با بیان اینکه تدابیر امام (ره) در تشکیل این تشکل، مثال زدنی است افزود: این مهم میراث ماندگار ایشان است در حالی که در آن سال ها مخالفت هایی برای تاسیس این نهاد وجود داشت.
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه تفکر بسیجی منحصر به دوران دفاع مقدس و جنگ نیست، گفت: ورود بسیج به عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پیشرفت‌های چشمگیری را برای کشور به دنبال داشته است.
جعفری افزود: اندیشه بسیج نجات‌بخش جامعه است که کشور و ملت را از بسیاری از بلاها دور نگاه داشته و بر همین اساس معتقدیم همه باید قدردان تفکر و نگاه بسیج باشیم زیرا اگر این تفکر نبود انقلاب در مراحل مختلف با چالش رو به رو می شد.
وی با بیان اینکه بسیج نهادی است که در تمامی حوزه ها نقش آفرینی کرده، گفت: بسیج نقش بی بدلیل و بی نظیری دارد و این مهم از برکات انقلاب است و امام خمینی (ره) به عمق راهبردی آن پی برده بودند.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز جهانگیر شده است افزود: این تفکر از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و بیداری اسلام را در دنیا به دنبال داشته است.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج، مقاومت در برابر ظلم و دشمن شناسی است، اظهار داشت: استکبار جهانی در برابر این تفکر به زانو درآمده است.
وی بیداری اسلامی را نتیجه تفکر بسیجی در جهان اسلام دانست و افزود: فرهنگ بسیجی، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم است.
جعفری همچنین بسیج را نیرویی آماده و بدون توقع توصیف کرد و اظهار داشت: تفکر انقلابی، بسیج را به اثربخش‌ترین عامل در جهت جلوگیری از تجاوزات حقوق بشری دشمن علیه جهان اسلام بدل کرده است.
وی پیروزی برابر رژیم اشغالگر قدس را با تفکر و فرهنگ بسیجی ممکن دانست و افزود: با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را دور زد.
به گزارش ایرنا اجتماع پنج‌ هزار نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.
این استان با جمعیت 863 هزار نفر بیش از 300 هزار نفر بسیجی دارد و اعضای بسیج شامل 22 قشر است.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.