به گزارش ایرنا به نقل از پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده در جزییات این خبر اظهار داشت: روز گذشته برخورد خودرو پراید و تراکتور در شهرستان بجنورد منجربه مصدومیت یک نفر شد.
وی افزود: بنا بر نظر کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی راننده پراید به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و نقص فنی تراکتور به دلیل نبود علائم هشدار دهنده علت وقوع این حادثه بوده است.
وی افزود: همچنین واژگونی خودرو پژو ٢٠6 به دلیل تخطی از سرعت مجاز در محور شیروان -بجنورد منجر به مصدومیت یک نفر شد.
سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: این در حالی است که عدم توجه به جلو کامیونت ایسوزو نیز منجر به برخورد کامیونت با کشنده ولوو در محور آشخانه به بجنورد شد که طی آن یک نفر مصدوم شد.
وی افزود: در محور اسفراین به بجنورد نیز برخورد خودرو سمند و پراید منجربه مصدومیت یک نفر شد که سواری سمند مقصر این حادثه بوده است.
رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: همچنین در اثر واژگونی پراید در محور شیروان نیز به دلیل عدم توجه به جلو یک نفر مصدوم داشت.
پلیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 117 نفر در تصادفات جاده ای این استان جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 21 درصد کاهش یافته است.
در نیمه نخست پارسال نیز 151 نفر در سوانح رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست داده بودند.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در جایگاه 13 استان های کشور قرار گرفته است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.