به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: در این مدت 61 نفر در شهرستان های بجنورد و شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده اند که 6 نفر از آنان فوت کرده و یک نفر نابینا شده است.
وی با بیان اینکه در میان افراد مسموم شده، نوجوان 12 و 15 ساله هم وجود دارد گفت: اکنون 22 نفر در بیمارستان بستری هستند و 30 نفر هم از بیمارستان مرخص شده اند.
سردار مظاهری اظهار داشت: در استان هم 17 نفر در زمینه توزیع مشروبات الکلی دستگیر شده اند.

* وعده بیجا به رانندگان کامیون ندهیم
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به اعتصاب رانندگان کامیون در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: این امر مشکلات زیادی را در استان ایجاد کرد و ما تلاش کردیم تا با برگزاری نشست ها، نسبت به حل معضل اقدام شود.
سردار مظاهری گفت: در این باره شاهد برخی گزارش ها از سنگ پرانی به کامیون ها بودیم که در این زمینه،هفت نفر افراد متعرض به کامیون ها و 9 نفر عاملان محرک در فضای مجازی در زمینه اعتصاب رانندگان دستگیر شدند.
سردار مظاهری اظهار داشت: رانندگان با مشکلاتی همچون گرانی قطعات و یا تامین لاستیک روبه رو هستند که باید به آن رسیدگی شود.
وی تصریح کرد: در این باره مسئولان هم نباید وعده های بیجا به رانندگان بدهند، اگر نمی توانند وعده ها را عملی کنند، نباید امیدواری بیجا بدهند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با رویکرد بازدارندگی و برخورد با کم کاری رانندگان در خدمات رسانی، کارت سوخت و کارت هوشمند شماری از رانندگان استان باطل شده است.
وی همچنین با اشاره به انتقاد از نظارت های ضعیف در بازار استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت وظیفه دارد که انبارهای دارای مجوز را به موقع معرفی کند اما در این باره اطلاع رسانی نکرده است.
وی افزود: اگر مشکل کمبود نیرو است، سپاه اعلام کرده است که 150 نفر نیرو برای رصد بازار و نظارت بر آن در اختیار قرار می دهد، اما اکنون شاهد احتکار خانگی در جامعه هستیم، چرا اینقدر گران فروشی وجود دارد؟ با آن برخورد نمی شود؟

* برنامه های هفته ناجا
سردار مظاهری به آغاز برنامه های هفته ناجا از 13 مهر اشاره کرد و اظهارداشت: برنامه های این هفته با عنوان پلیس مقتد، امین مردم برگزار می شود.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی، برگزاری صبحگاه، پیاده روی خانوادگی به مقصد بوستان بش قارداش بجنورد، نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان، دیدار مردمی و پاسخگویی به مردم را از برنامه های هفته ناجا در استان عنوان کرد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.