به گزارش ایرنا حسین ملایجردی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار داشت: 121 میلیون مکاتبه انجام شده توسط یکهزار و 900 دستگاه اجرایی کشور در سال 96 مورد بررسی قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وضعیت نیروی انسانی و دسترسی به امکانات چاپ نیز گفت: 48 درصد نیروی انسانی در یکهزار و 800 دستگاه مورد بررسی به تجهیزات چاپ دسترسی دارند که برآورد هزینه کاغذ آن حدود سه میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
وی افزود: این امر باید در دستگاه های اجرایی مورد بازبینی قرار گیرد و نباید مسئولان امکانات و تجهیزات چاپی بدون برنامه در اختیار نیروها قرار دهند.
مدیرکل دفتر دبیر خانه های شبکه دولت نهاد ریاست جمهوری افزود: 35 درصد مکاتبات انجام شده هم چاپ شده اند که به نوعی یک سوم کاربران دسترسی به چاپ دارند.
استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه بر الکترونیکی شدن دستگاه ها تاکید کرد و گفت: رفاه حال نیروها، رضایت مردم، کاهش هزینه ها و کوتاه شدن روند اداری از اهداف این برنامه است.
محمدرضا خباز از تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست تا این امر را مد نظر قرار دهند و افزود: پل ارتباطی مردم و حاکمیت دولت الکترونیک است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط کنونی بازار اشاره ای کرد و گفت: متاسفانه مردم ضعیف در این شرایط پایمال خواهند می شوند که این امر جای نگرانی است.
استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون برخی از مسئولان به این باور نرسیده اند که در جنگ اقتصادی به سر می بریم، وضعیت کنونی باید ساماندهی شود تا برخی از اقشار کم درآمد دچار مشکلات و چالش نشوند.
امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه به مشکلات اقصادی کشور اشاره ای کرد و گفت: مشکلات را باید ریشه یابی کنیم، متاسفانه برخی از افراد در گلوگاه ها به مردم فشار وارد می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: مردم انقلاب کردند تا آقازاده و نور چشمی نداشته باشیم اگر هم اکنون وجود دارد نشان می دهد که حکومت اسلامی هنوز به آرمان هایش نرسیده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می بریم اظهار داشت: مبادا نور چشمی ها جای رزمنده های واقعی را بگیرند.
وی گفت: فاصله طبقات مختلف در جامعه را باید به هم نزدیک کنیم، در حکومت اسلامی به تمامی اقشار جامعه توجه می شود.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.