به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا احمدی فرد روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: همزمان با روز عاشورا، نماز ظهر در 6 نقطه شهر بجنورد و 16 شهر دیگر در استان به صورت جماعت اقامه می شود.
وی گفت: شبستان و صحن حرم امامزاده سلطان سید عباس(ع) در ضلع شرقی، برای اقامه نماز آماده می شود و علاوه بر آن شهروندان در تقاطع خیابان آزادی و خیابان حسینی معصوم در مقابل ورزشگاه شهید علیدخت، مقابل مسجد پیامبر اعظم در خیابان 17 شهریور، مسجد کرمانی ها در بولوار مدرس و در خیابان 17 شهریور مقابل دبیرستان 15 خرداد نماز ظهر روز عاشورا در اول وقت بصورت جماعت برگزار می کنند.
حجت الاسلام احمدی فرد با بیان اینکه در روستاها نیز نماز ظهر عاشورا به صورت جماعت برگزار می شود افزود: تلاش داریم تا نماز ظهر روز عاشورا مردمی برگزار شود البته از کمک های دولتی هم در این باره استفاده می شود.
وی با تاکید بر اینکه جوانان باید نسبت به اقامه نماز ترغیب شوند گفت: از هیات های مذهبی انتظار می رود در شب های عزاداری، جوانان را به اقامه نماز اول وقت ترغیب کنند
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز تاسوعا در محل مصلی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: آیین عزاداری هیات های مذهبی در این روز با اقامه نماز اول وقت خاتمه می یابد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.