سرهنگ علیرضا حسین زاده شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود این وضعیت تا ساعت 22 شب در این محور ادامه داشته باشد.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان تابستان و افزایش سفرها، حضور پلیس در محورهای مختلف استان افزایش یافته و در دهه آخر شهریورماه 70 نیروی کمکی به نیروهای پلیس راه استان افزوده شده اند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سفرها در پایان شهریور، حجم ترافیک در سایر محورهای استان نیز افزایش یافته و بویژه در ساعات نخستین شب شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای مختلف استان هستیم.

* مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف با پراید
سرهنگ حسین زاده با اشاره به یک حادثه رانندگی در اسفراین اظهار داشت: عصر امروز، برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو سواری پراید، منجر به مرگ موتورسوار شد.
وی اظهار داشت: این سانحه در محور روستای «توی» روی داد که در آن راکب موتورسیکلت به علت شدت صدمه، در صحنه جان باخت.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت این حادثه را گردش به چپ ناگهانی راکب موتورسیکلت عنوان کرده اند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
این استان 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را شامل می شود که از این حیث رتبه 13 کشور را دارد.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.