رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات کشوری فوتوال ساحلی جوانان زیر 20 سال در محل زمین های ساحلی شهربازی بجنورد، هفدهم و هجدهم شهریورماه برگزار می شود.
وی افزود: تا کنون 23 تیم از 17 استان کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه فوتوالیست های ایران در سطح آسیا همواره صاحب مقام و عنوان بوده اند گفت: هدف از برگزاری این رویداد ورزشی، ارتقای توان بازیکنان این رشته در سطح کشور است.
رئیس کمیته فوتوال خراسان شمالی با اشاره به اینکه داوری این رقابت ها بر عهده داوران خراسان شمالی است اظهار داشت: نخستین دوره داوری فوتوال کشور در سال 93 به میزبانی بجنورد برگزار شد و این استان در این رشته پتانسیل های فراوانی دارد.
ابراهیمی گفت: بازیکنان خراسان شمالی نیز توانمندی بالایی دارند و فوتوالیست های بزرگسال استان عنوان قهرمانی کشور را در سال های گذشته از آن خود کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: 2 بازیکن استان هم برای حضور در رقابت های تایلند انتخاب شدند اما به عللی نتوانستند در آن مسابقات شرکت کنند.
رئیس کمیته فوتوال خراسان شمالی افزود: کمیته فنی، نفرات منتخب این رقابت ها برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان و امید انتخاب می کنند.
خراسان شمالی 100 فوتوالیست دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.