فرماندار فاروج روز چهارشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای 107 پروژه در حوزه های مختلف 325 میلیارد و 503 میلیون ریال هزینه شده است.
هادی رجائی نیا افزود: از مجموع پروژه ها سه طرح مربوط به حوزه اقتصادی و اشتغالزایی است.
وی افزود: طرح های اقتصادی که 19 فرصت شغلی را هم فراهم ساخته از سوی بخش خصوصی و شهرداری تیتکانلو با اعتبار 32 میلیارد و 33 میلیون ریال اجرایی شده است.
وی بهره برداری از واحد صنعتی تولید ورمی کمپوست، با ظرفیت دو هزار تن در سال، کارگاه تولید شن و شن شویی و تولید سنگ مصنوعی در تیتکانلو را طرح های اقتصادی آماده افتتاح در این هفته عنوان کرد.
وی افزود: بالاترین میزان پروژه هایی که در این هفته به بهره برداری می رسد مربوط به راه و شهرسازی با بیش از 19 درصد و با اعتبار 62 میلیارد و 940 میلیون ریال است.
رجائی گفت: مخابرات با 14.76درصد و 48 میلیارد و 44 میلیون ریال اعتبار و جهاد کشاورزی با 10.35 درصد و 33 میلیارد و 688 میلیون ریال از نظر تعداد پروژه ها دوم و سوم شدند.
وی یادآورشد: فرمانداری و بخشداری با 32 طرح، راهداری و حل و نقل جاده ای با 15 طرح، شرکت برق و مخابرات با 9 طرح رتبه های برتر را در بین دستگاه ها در تعداد طرح های قابل افتتاح دارند.
وی رویکرد در انتخاب طرح های قابل افتتاح را تکمیل 100 درصدی عنوان کرد و بیان داشت: طرح هایی با رقم های بالای اعتباری به مراحل نهایی رسیده بود اما وجود نقایص کوچک مانع از قرار گرفتن این طرح ها در ردیف برنامه های هفته دولت شد.
فرماندار فاروج گفت: در هفته دولت از 6 طرح گازرسانی به روستاهای (باش محله، بیرک علیا، بیرک سفلی، بهار علیا، بهار سفلی ، اسطراخی بهره برداری می شود و علاوه برآن واحدهای صنعتی شهرستان هم به این زیرساخت ها تجهیز می شوند.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از این 6 طرح، فقط هشت روستای شهرستان که خط انتقال آن نیز انجام شده باقی می ماند که در ردیف طرح های سال آینده قرار می گیرند.
وی گفت: برای بهره برداری از طرح گاز رسانی به این روستا و واحدهای صنعتی، 18میلیارد و 201 میلیون ریال هزینه شده است.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90کیلومتری مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.
7187 / 6042/3007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.