مدیر شرکت برق کاشمر در مراسم افتتاح همزمان 12 پروژه این مدیریت گفت: این پروژه ها با هزینه هفت میلیارد و800 میلیون ریال شامل نصب پست، احداث شبکه های فشار متوسط و ضعیف، نصب قطع کننده های شبکه 20 کیلو ولت قابل کنترل از راه دور است که 50 درصد جمعیت شهر کاشمر از این خدمات بهره مند شدند.
سید جواد رضایی افزود: یکی از مشکلاتی قدیمی کاشمر این بود که تمام جمعیت شهرستان از یک پست فوق توزیع تغذیه می شد که از نظر امنیت شبکه و پدافند غیر عامل نامناسب بود و درصورت خارج شدن از مدار برق کل شهر کاشمر قطع می شد و علاوه بر آن بخش های کوهسرخ و ریوش هم از همین پست تغذیه می شدند که با پیگیری های انجام شده به زودی پست جدیدی در کاشمر به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: از ماه گذشته خرید تضمینی برق آغاز شده و مشترکان عادی و ادارات می توانند با مراجعه و انعقاد تفاهم نامه برق تولیدی خود را به فروش برسانند.
وی گفت: سیاست وزارت نیرو این است که امسال مولدهای 10 کیلو واتی را وارد مدار کند که این مولدها ماهیانه 12 میلیون ریال درآمدزایی دارند و در زمان خاموشی ها می توان از انرژی خورشیدی استفاده کرد.
علیرضا عباسی مدیر آبفای شهری کاشمر هم گفت: همزمان با هفته دولت چهار پروژه شامل جابجایی و تجهیز 2 حلقه چاه با هزینه 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، حصار کشی و محوطه سازی 2 حلقه چاه با هزینه 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته اماکن و تاسیسات با هزینه 800 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و آسفالت محوطه مخزن کوثران با هزینه یک میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری، به بهره برداری رسید.
فرماندار کاشمر نیز با گرامیداشت هفته دولت گفت: پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید موجب تقویت زیرساخت های منطقه می شود تا در آینده خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
محمد علی نبی پور، اصل مهم را خدمت رسانی بی منت عنوان کرد و افزود: در منطقه کاشمر علاوه بر موضوع کم آبی تغییر کیفیت آب نیز محسوس و ملموس شده است.
وی تغییر کیفیت آب را زنگ خطر برای همه شهروندان و بهره برداران حوزه های مختلف دانست و اظهار داشت: باید مصرف را مدیریت کرد.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید طی سه سال اخیر برای ارتقای کیفیت آب و آبرسانی هزینه بسیار کرده است گفت: دولت در حوزه آب و آبرسانی از کارنامه قابل دفاع در سطح ملی برخوردار می باشد.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.