به گزارش ایرنا از این تعداد 15 طرح با اعتبار 40 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان خواف، پنج طرح با صرف اعتبار 13 میلیارد ریال در گناباد و چهار طرح عمرانی با چهار میلیارد و 770 میلیون ریال در بجستان به ثمر نشست.
طرحهای عمرانی شهستان خواف شامل 12طرح کشاورزی و آسفالت معابر روستایی احداث دو باب محل اسکان پزشک بخش سلامی و سالن ورزشی روستای سیجاوند بود.
همچنین عملیات اجرایی بوستان روستایی سده شهرستان خواف با صرف اعتبار سه میلیارد ریال آغاز شد.
پنج طرح عمرانی که در شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار گرفت شامل آسفالت محورهای گناباد به فردوس و کاخک، آسفالت معابر روستای عزیر آباد ، بهره برداری از مرکز کارآفرینی و حرفه آموزی معلولان تحت پوشش بهزیستی و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) مددجویان کمیته امداد امام خمنیی (ره) روستای قوژد است.
در شهرستان بجستان نیز در ادامه هفته دولت بهره برداری از چهار طرح عمرانی در روستای آهنگ شامل آسفالت معابر روستایی به طول 11 هزار مترمربع و برق رساتنی ، طرحهای آبخیزداری و آبخوان داری و خانه ورزش آغاز شد.
221 طرح با اعتبار 553 میلیارد و 417 میلیون ریال طی هفته دولت در شهرستانهای خواف، گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسند.
شهرستانهای خواف، بجستان و گناباد با مجموع جمعیت 270 هزار نفر جمعیت به ترتیب در 267، 278 و 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.