آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان مشهد افزود: هرچه بیشتر به راه خود ادامه می دهیم جنگ و مبارزه کفر با نظام جمهوری اسلامی زیادتر می شود در حالی که قدرت انقلاب اسلامی با 40 سال پیش قابل مقایسه نیست. اگر عنایت امام زمان(عج) و مدیریت سیاسی رهبری نبود انقلاب به جایی نمی رسید.
وی ادامه داد: انقلاب ما روز به روز قویتر و دشمن ضعیفتر شده است. نقطه قدرت آمریکا و غرب رژیم صهیونیستی است و در هیچ زمانی مثل امروز اسراییل گروگان گرفته نشده بود.
امام جمعه مشهد گفت: اگر نظام اسلامی قدرتمند نبود آمریکا نصف روز هم مهلت نمی داد که انقلاب را نابود کند اما می داند اگر چنین کند عمر رژیم صهیونیستی به 24 ساعت نمی رسد. با قدرتی که در سوریه و لبنان ایجاد کرده ایم وجب به وجب اسراییل را می شود به خاک تبدیل کرد. امروز از آمریکا قدرتمندتر هستیم زیرا ما خداوند را داریم و آمریکا ندارد.
وی افزود: بینش رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و بینش نگاه به بیرون و سازش با دنیا در مقابل هم قرار دارند. اگر مدیران اقتصادی ولایی بودند و از چهار سال پیش که رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی کردند ایمان به این حرفها داشتند و عمل می کردند امروز چنین نمی شد.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: باید باور ما به خدا زیاد شود، خدا هم کمک می کند. شاید این مشکلات اقتصادی زمینه ای شود تا بازار مصرف به دست تولیدکنندگان و بازاریان داخلی افتد. اگر اصناف بر بازار مصرف مسلط شوند نه تنها توطئه دشمن به نتیجه نمی رسد بلکه مشکلات اقتصادی حل می شود.
وی گفت: باید بسیج و مساجد را هماهنگ کنیم تا کمک کنند به عنوان یک منطقه پایلوت اجناس و بازار مصرف در اختیار بازاریان قرار گیرد و بقیه امور را به خدا واگذار کنند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.