سردار سرتیپ دوم ستاد امیرحسین یاوری روز شنبه در جلسه بررسی احداث مرکز آموزش نیروی انتظامی در گناباد افزود: از این میزان آموزش، سالانه یکصد هزار نفر ساعت آموزش به سربازان وظیفه ارائه می شود.
وی اظهار داشت: در صورت فراهم بودن زیرساختهای لازم مانند زمین، نیروی انتظامی برای راه اندازی هر گردان آموزشی 120 تا 180 میلیارد ریال هزینه می کند که در صورت فراهم نبودن امکانات زیرساختی این رقم به 230 میلیارد ریال هم افزایش می یابد.
وی گفت: هر مرکز آموزش نیروی انتظامی دست کم پنج میلیارد ریال هزینه نیاز دارد که با همراهی بخشها و مسئولان مناطق استقرار این مراکز این هزینه ها برای ناجا کاهش می یابد.
سرتیپ دوم یاوری با اشاره به ظرفیتها و همراهی مسئولان گناباد برای راه اندازی مرکز آموزش نیروی انتظامی در این شهرستان قول مساعد داد.
وی افزود: نیازها و امکانات زیرساختی برای ایجاد این مرکز طی هفته آینده اعلام و در صورت همراهی مسئولان و خیران گناباد مرکز مزبور در نیمه دوم سالجاری در این شهرستان راه اندازی می شود.
سردار یاوری و هیات همراه در سفر یک روزه به گناباد از زیرساختها و امکانات این شهرستان برای راه اندازی مرکز آموزش ناجا بازدید کردند.
16 مرکز آموزش نیروی انتظامی در کشور فعال است.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.