به گزارش ایرنا، شهردار مشهد در این گردهمایی گفت: مردم از ما امید، نشاط و اجرای قانون را می‌ خواهند و انتظارات دیگری از شهرداری دارند.
قاسم تقی زاده خامسی افزود: مردم امروز بیش از اینکه توسعه خیابان بخواهند، افزایش پیاده ‌رو می‌ خواهند و باید به سوی هوشمند سازی برویم تا مردم برای یک امضا بارها مراجعه نداشته باشند.
وی اظهار داشت: مطالبات مردم از شهردای متفاوت شده است لذا ما نیز به عنوان مدیران شهری باید متفاوت باشیم.
وی گفت: کار خبر به خصوص در حوزه مکتوب، بسیار لذت بخش است، در رسانه مکتوب مدیر برای پاسخگویی وجود دارد اما در دنیای مجازی هنوز کسی پاسخگوی اخبار منتشره نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این گردهمایی گفت: مشهد در قامت یک کانون فرهنگی، تمدنی و به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.
محمد رضا حیدری با اشاره به مشکلات موجود در بافت های فرسوده و منطقه تاریخی توس مشهد افزود: نیاز های مشهد فراتر از امکانات موجود است.
وی اظهار داشت: باید نگاه ملی به شهر امام ‌رضا (ع) حاکم شود تا این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام جایگاه خود را بازیابد.
وی با اشاره به انسجام مدیریتی در این کلانشهر گفت: مدیریت شهری مشهد بنای خود را بر تعامل، همراهی، همسویی و همفکری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت و تمام عناصر تاثیرگذار نهاده است.
حیدری افزود: به رغم شرایط نامناسب اقتصادی، تمام پروژه ‌های عمرانی شهرداری مشهد فعال است و پروژه ‌های متوقف شده نیز در این دوره از مدیریت شهری فعال شده اند.
وی اظهار داشت: نقش رسانه‌ ها در برجسته کردن مشکلات مختلف این کلانشهر نظیر حاشیه نشینی و جلب توجه نهادهای تصمیم گیر نظام، مهم و اثرگذار است، امیدواریم با نقش‌ آفرینی رسانه ها مشکلات را پشت سر بگذاریم.
مدیران و مسئولان رسانه ای حاضر در این گردهمایی نیز در زمینه مشکلات مشهد و نقش رسانه در رفع آنها به تبادل نظر پرداختند.
جمعی از مدیران رسانه ‌های کشور به مناسبت دهه کرامت و به دعوت شهرداری مشهد 2 روز پیش به این کلانشهر سفر کردند.
بازدید از بافت تاریخی و فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی، توس و آرامگاه فردوسی از جمله برنامه های این سفر 2 روزه بود.
این سفر روز جمعه با برگزاری گردهمایی مدیران رسانه ای، نشست با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و بازدید از روزنامه شهرآرا به پایان رسید.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.