به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این مراسم، مطالعه و تحقیقات دقیق را مهمترین عامل ارتقای ایمنی، بهداشت، حفظ محیط زیست و مصرف بهینه انرژی برشمرد.
همایون توفیقی گفت: برنامه جامع مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط ‌زیست و انرژی HSEE راهنمای کاملی برای هم افزایی و کاهش مخاطرات در شهرکها و نواحی صنعتی است که باید با دقت در تمام شهرکها و نواحی صنعتی کشور اجرا و از آن بهره برداری شود.
وی با اشاره به وجود واحدهای صنعتی فاقد الزامات بهداشتی و زیست محیطی در کشور افزود: در راستای حفاظت از محیط زیست و کنترل عوامل زیان آور محیط کار باید به نحوی اقدام شود که در عین انجام وظیفه حمایتی از صنایع کوچک، تعهدات صاحبان صنعت در قبال محیط زیست و مسایل بهداشتی نیز محقق شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شاخص های این استان در زمینه HSEE مثبت اعلام شده است.
مسعود مهدی زاده مقدم افزود: هماهنگی بیشتر با رویکردهای سازمان و نظارت بر اجرای برنامه های حوزه HSEE در شهرکها و نواحی صنعتی استان عامل ارتقای بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی در این حوزه شده است.
به گزارش ایرنا، آتش نشان شهید حسن پوراکبر که در عملیات اطفای حریق یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی توس مشهد دچار حادثه شد، خرداد ماه امسال به شهادت رسید.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.