محمدرحیم نوروزیان، روز یکشنبه در نشست شورای اداری تایباد افزود: ایران اسلامی جزیره امن منطقه است و این امنیت و پایداری در سایه وحدت، انسجام و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف در سراسر ایران اسلامی ایجاد شده است.
وی گفت: دشمن برای اختلاف افکنی بین مسئولان و مردم سرمایه گذاری کرده اما ثابتقدم بودن بر اصول و آرمان های انقلاب پس از چهار دهه و حفظ وحدت، دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کرده است.
وی ادامه داد: دولت به همه سختی ها و مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور آگاه است و اگر دولت و نظام توفیقی دارند بیشتر مرهون مدیران میدانی و مسئولان فعال در مناطق دوردست کشور است.
وی مشکل اشتغال را از مهمترین برنامه های پیش روی دولت دانست و عنوان کرد: ایجاد اشتغال تنها با اعتبارات دولتی و بدون سرمایه گذاری مقدور نیست بلکه باید موانع اشتغال برداشته و سرمایه های داخلی و خارجی جذب شود.
فرماندار تایباد نیز به جایگاه مرز دوغارون اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از یک میلیون تن کالا از این گذرگاه مرزی به سمت کشور افغانستان صادر می شود که نقش بسزایی در اشتغالزایی برای جوانان جویای کار این منطقه دارد.
حسین شرافتی راد اظهار داشت: گمرک دوغارون یکی از پنج گمرک برتر کشور است که توانسته نقش مهمی در فراهم کردن بستر معیشت خانواده های مرزنشین داشته باشد.
وی امنیت مرزهای شرقی استان را مرهون مجاهدت و مشارکت مرزنشینان دانست.
تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
5132/7494
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.