محمود زمانی قمی روز پنجشنبه در بازدید از کارگاه تولیدی خیاطی شهید صوت داوودی افزود: مسئولان و بانکها باید با فراهم کردن تسهیلات، توجه به اقتصاد خرد و اشتغال کوچک را مدنظر قرار دهند تا از این طریق به تولید داخلی نیز کمک شود.
وی اضافه کرد: در سیاستهای اقتصاد مقاومتی و فرمایش های رهبر معظم انقلاب به اقتصاد خرد و کوچک زیادی تاکید شده است، از این رو باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.
وی با تاکید بر اهمیت تولید کالای داخلی با کیفیت تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تولیدکنندگان داخلی دغدغه فروش و عرضه کالای خود را داشته باشند.
استاندار یزد یادآور شد: خلاقیت باید از درون خانواده ها بجوشد و توجه به این موضوع که مردم عضو حوزه اقتصاد هستند، موفقیت را به دنبال خواهد داشت.
بانوی کارآفرین و مدیر واحد تولیدی شهید صوت داوودی نیز گفت: این کارگاه تولیدی از 6 سال پیش با سرمایه گذاری 300 میلیون ریال دوخت روپوش مدارس و واحدهای کارگری فعالیت می کند.
فاطمه صوت داوودی با بیان اینکه این واحد تولیدی زمینه اشتغال 17 زن را فراهم کرده است، افزود: از مسئولان انتظار داریم دست واسطه ها را از عرضه تولیدات داخلی از جمله روپوش مدارس کوتاه کنند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، جزو 6 استان برتر صنعتی کشور محسوب می شود و دارای سه هزار و 600 واحد تولیدی فعال است.
7532 / 2047
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.