به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که روز یکشنبه در سالن ورزشی جلیلی به پایان رسید، تیم های مشهد و سبزوار اول و دوم و تیم های کاشمر و تربت حیدریه عنوان های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.
رییس هیات بسکتبال تربت حیدریه در حاشیه رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت ها به مدت سه روز و با حضور تمام تیم های شهرستان های خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد.
محمدتقی شکوهی افزود: میزبانی رقابت های استانی برای ما بسیار حایز اهمیت است زیرا رفت و آمد مسوولان استان به تربت حیدریه موجب می شود تا از داشته ها و نداشته های شهرستان های استان بیشتر و بهتر با خبر بشوند.
وی در خصوص جایگاه فنی بسکتبال تربت حیدریه در سطح استان با بیان اینکه اکنون تیم بانوان در رشته بسکتبال فعالیت ندارد، گفت: اما با مربیان خانم صحبت هایی شده تا از مهر امسال کار آموزش بانوان نیز که برای مدتی مسکوت مانده بود، دوباره از سر گرفته شود.
شکوهی افزود: اما اکنون در رده بزرگسالان در لیگ یک استان تیم داریم و در رده نونهالان نیز امسال جزو چار تیم برتر استان شده ایم.
اکنون در شهرستان تیربت حیدریه 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.