به گزارش ایرنا هادی بختیاری روز جمعه در نشست خبری افزود: این برنامه ها که از 24 تیرماه زادروز حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد، شامل جشنواره های مختلف موسیقی و مسابقات فرهنگی است که به صورت مردمی در فرهنگسراها، بوستانها و نقاط تجمع شهروندان اجرا می شود.
وی بیان کرد: نگاه مدیریتی شهری در برنامه های مناسبتی مختلف دینی توجه ویژه به بعد معرفتی و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) است، جامعه ما امروز با مشکلاتی روبه رو است که برای رفع آن می توان از سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) بهره گرفت.
بختیاری ادامه داد: برنامه های مختلف شهری در دهه کرامت نیز با تاکید بر استفاده از کلام امام رضا (ع) در حوزه رافت، مهربانی و دوستی برنامه ریزی شده است.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نمایشگاه نگاره های عاشقی، در تالار شهر مشهد برپا و در آن آثار نفیس برگزیده هنرمندان ادوار جشنواره امام رضا (ع) به نمایش گذاشته خواهد شد.
محمدرضا فرهادی نیا افزود: این نمایشگاه از 24 تا 31 تیرماه صبح ها از ساعت 9الی 13و بعد از ظهرها 17 تا 19 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
دهه کرامت از 24 تیرماه همزمان با میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) آغاز و تا سوم مرداد، مصادف با ولادت مسعود ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.