علی آراسته روز پنجشنبه در نشست جمع خبرنگاران مجموع مشارکتهای برای حمایت از مددجویان بهزیستی گناباد را در این مدت هشت میلیارد و 986 هزار ریال ذکر و بیان کرد: از این میزان هفت میلیارد و 599 هزار ریال توسط خیران، مردم و مراکز وابسته و بقیه توسط سازمان بهزیستی تامین و پرداخت شده است.
وی مجموع مشارکتهای این بخش را طی پارسال 27 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: همچنین چهار میلیارد ریال طی سه ماه نخست امسال برای تجهیز روستامهدها در سطح شهرستان گناباد پرداخت شد.
رئیس اداره بهزیستی گناباد در ادامه همچنین گفت: طرح مداخله خانواده به منظور کاهش معضل طلاق همزمان با استان خراسان رضوی از سال 1395 در این شهرستان نیز آغاز شده و در این چارچوب تاکنون 22.25 درصد درخواستهای طلاق در گناباد به سازش ختم شده اند.
وی افزود: از مجموع 950 زن سرپرست خانواده در گناباد 607 نفر مستمری بگیر هستند که با طرحهای توانمندسازی به دنبال کاهش اتکاء آنان هستیم.
پنج هزار و 500 مددجو زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و 10 مرکز خیریه برای جلب مشارکتهای مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت می کنند. دو هزار و 26 نفر از مددجویان بهزیستی گناباد را معلولان تشکیل می دهند.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.